ELM søger økonomimedarbejder
Vi søger en medarbejder, som kan samle trådene og sikre den administrative og økonomiske drift af foreningen.
Beskæftigelsesgrad: 20-30 timer efter aftale.
Af konkrete arbejdsopgaver kan nævnes
- Ansvar for løbende økonomi og udarbejdelse af årsregnskab
- Løn og pensioner
- Opkrævninger og betaling af regninger
- Besvare henvendelser, telefon/mail/personligt
- Giver- og medlemshåndtering og vedligehold af medlemsdatabase (Collectaz – oplæring tilbydes)
- Sikre GDPR overholdelse
- Ansøgninger og indberetninger til SKAT m.v.
Derudover kan opgaver som følgende komme på tale
- Fundraising: Pleje af givere og hvervning af nye
- Ansvar for elektronisk kommunikation, nyhedsmail, sociale medier o.lign.
Vi søger dig
Du er en tilgængelig og serviceminded person, som er god til at opbygge gode strukturer omkring dit arbejde. Du har uddannelsesbaggrund og erfaring inden for kontor/handel, økonomi eller lign., og er således fortrolig med almindelige økonomifunktioner. Vi forventer, at du er positivt indstillet over for ELM og vores grundværdier (se www.elm.dk/grundlag), og kan repræsentere dem i mødet med vores medlemmer og kontakter.
Vi tilbyder dig
En lille meningsfuld arbejdsplads med gode ansættelsesforhold og dejlige kolleger. Fleksible arbejdstider og mulighed for indflydelse på stillingsindhold.
Kontakt
Lyder det spændende og har du lyst til at høre mere om stillingen, så er Helene Koefoed-Jespersen klar til en uforpligtende snak!
Kontakt konstitueret landssekretær Helene Koefoed-Jespersen: helene@elm.dk - tel: 2195 24033
Skriftlig ansøgning sendes pr. email til helene@elm.dk med kopi til formand@elm.dk. Vi afholder løbende samtaler.
Vi glæder os til at få DIG med i vores team!